Suntem în căutarea a doi noi colegi creativi – graphic designer și copywriter

Ne creștem echipa, iar asta este oportunitatea ta de a te alătura unei agenții de marketing și branding cu peste 10 ani de experiență. Aici, la Publicom, suntem o echipă tânără, creativă şi entuziastă, specializată în strategii de marketing, concept grafic vizual şi organizare de evenimente.

Pentru a ne completa echipa, suntem în căutarea unui graphic designer și a unui copywriter — doi oameni care să fie la fel de energici și de creativi ca și noi sau, de ce nu, să ne întreacă. 

Ești GRAPHIC DESIGNER și-ți place ideea de a lucra într-o echipă ca a noastră?

Iată ce așteptăm de la  tine:

  • să ai experiență în graphic design;
  • să ai cunoștințe bune de Adobe Photoshop, Illustrator, Corel;
  • să fii pasionat de artă și pictură și să-ți dorești să îmbunătătești mereu calitatea grafică a propriilor tale lucrări;
  • să îți dezlănțui creativitatea, dar în același timp să fii atent la detalii;
  • să ai o excelentă capacitate de comunicare și o atitudine pragmatică;
  • să ai cunoștințe bune de limba engleză.

Dacă ai absolvit o școală de artă și pictură și/sau ai un portofoliu relevant, asta îți va propulsa CV-ul în topul căutărilor noastre. De asemenea, ne interesează doar lucrările ce-ți aparțin 100%!

Poţi aştepta de la noi:

  • salariu negociabil în funcție de experiență și abilități;
  • programe de instruire, workshopuri și teambuildinguri;
  • un mediu de lucru tânăr, plăcut și destins;
  • o echipă mereu veselă, dar și pusă pe treabă;
  • susținere în dezvoltarea continuă a carierei tale.

Ești gata să-ți desenezi viitorul?

Aplică pentru acest job, trimițându-ne CV-ul tău la office@publicom.ro și, împreună, hai să ducem graphic designul la un alt nivel!

 

Ai talent înnăscut pentru scris și ți-ar plăcea să faci o carieră în COPYWRITING?

Iată care sunt calitățile pe care le căutăm la tine:

  • să cunoști bine gramatica limbii române;
  • să știi limba engleză la nivel scris și vorbit;
  • să poți scrie ușor în mai multe domenii de interes;
  • să ai bune cunoștințe de copy&content writing;
  • să cunoști noțiunile de bază în promovarea online;
  • să fii curios și creativ;
  • să fii familiarizat cu metodele de promovare online și cu rețelele sociale.

Toate aceste abilități vor fi răsplătite cu:

  • un pachet salarial negociabil în funcție de cunoștințe și abilități;
  • un mediu propice dezvoltării personale și profesionale;
  • posibilitatea de a scrie pentru cele mai importante companii din Regiunea de Nord-Vest;
  • susținerea permanentă a echipei;
  • un mediu de lucru relaxant și plin de idei noi!

Ascultă-ți instinctul creativ și aplică pentru postul de copywriter!

Trimite-ne CV-ul și portofoliul tău de lucrări pe adresa office@publicom.ro și fă lumea mai frumoasă prin cuvinte, alături de noi!

Share and Enjoy 

Pinterest

Fiecare dintre noi are un loc unde se simte ca acasă, în siguranţă deplină şi înconjurat de dragoste… E locul unde orice poveste are şi un sâmbure de adevăr, iar visele cele mai îndrăzneţe au puterea de a deveni realitate. Un astfel de loc e şi Publiceşti…

Aici, poveştile sunt legi, creativitatea se soarbe de pe frunzele înrourate, iar geometria şi simbolistica sunt credinţe transmise din generaţie în generaţie. E ţinutul unde regină e Publicitatea, iar rege e Marketingul. Zilnic, aici, se fac turniruri de idei, iar pe post de săbii sunt culorile şi literele. În astfel de lupte, în aer sar scântei şi forme geometrice, care mai apoi se aşază pe pământul fertil şi dau naştere la flori magice de inspiraţie… Read More →

Share and Enjoy 

Pinterest

Să recunoaştem! Nimănui nu-i place să primească feedback negativ. Indiferent că vine de la prieteni, angajaţi, şefi sau colegi de muncă. Oricum ai lua-o, critica poate stinge din pasiune şi te atinge la un nivel personal. Mai ales atunci când critica vine direct pe pagina de socializare sau pe site-ul companiei tale, adică exact acolo unde-l poate vedea toată lumea.comentarii-acide-publicom-webŞi e perfect normal să simţi că-ţi cade tavanul în cap în acele clipe. Suntem fiinţe sociale, care ţin la părerea celorlalţi şi care vor să fie percepuţi ca oameni fără cusur! Dar nimeni nu poate fi perfect, nu-i aşa?

În fiecare zi judecăm şi suntem judecaţi. Iar modul în care facem faţă criticilor este crucial, mai ales în această eră digitală, în care orice review e la vedere!

Într-o afacere, feedback-ul este esenţial pentru dezvoltarea încrederii, aşa că trebuie luat foarte în serios de echipele de marketing şi comunicare, pentru că veştile circulă extrem de rapid. Mai ales cele rele, nu-i aşa? Read More →

Share and Enjoy 

Pinterest

„Gândim digital, dar livrăm analog”

În calitate de parteneri media la TeCOMM 2016, ne-am bucurat nespus să putem participa la evenimentul anului din Europa de Est. Cele mai inteligente și pragmatice creiere din sfera eCommerce au fost prezente la sfârșitul lunii octombrie a.c., pentru a ne vorbi despre modul în care tehnologia influențează afacerile din prezent. Iar printre speakerii de anul acesta ne-am bucurat să-l revedem pe băimăreanul Cosmin Dărăban (CEO & Co-founder Silkweb), care de peste 16 ani aduce performanță în domeniul vânzărilor online din România și nu numai.
paul-papadimitriou
* Paul Papadimitriou

Una dintre cele mai evidente concluzii ale conferințelor organizate în perioada 25-26 octombrie, în capitala Ardealului, a fost că tehnologia reprezintă astăzi aliatul de nădejde pentru inovaţie şi evoluţie în online, deși nu poate acoperi complet experienţa de eCommerce. „Gândim digital, dar livrăm analog!” este sfatul pe care Paul Papadimitriou, fondatorul Intelligencr, alături de profesioniştii în eCommerce prezenţi la TeCOMM eCommerce Conference&Expo, îl oferă pentru captarea audienţei şi crearea experienţei potenţialilor clienţi.

Umanizând digitalul creăm poveşti cu impact puternic în comunitate

Experienţa de consumator s-a schimbat odată cu tehnologia, a cărui impact devine vizibil în fiecare zi. „Tehnologia este peste tot, iar experienţa de consumator s-a schimbat în timp. Oamenii nu mai simt nevoia să fie proprietari, ei înţeleg că se pot folosi de bunurile altora pentru a rezolva o situaţie”, declară Paul Papadimitriou. „Experienţe! Oamenii vorbesc despre asta. Ne amintim experienţe şi nu tehnologie pentru că ne place să credem că suntem singulari, avem nevoie de experienţe. Este totul despre călătorie!” – continuă Papadimitriou, speaker în cadrul evenimentului TeCOMM eCommerce Conference&Expo, ce a avut loc la Cluj-Napoca în 25-26 octombrie, reunind peste 300 proprietari ai magazinelor online.
tecomm-2Deşi tehnologia aduce beneficii constante fiecărui utilizator, profesioniştii în comerţul electronic încearcă să găsească metode de a crea experienţe departe de lumea virtuală. „Trebuie să ne raportăm la frumuseţea care ne înconjoară, nu să le arătăm lumea pe o tabletă”, a declarat Jonathan Chippindale, directorul renumitei companii de marketing Holition cu sediul în Marea Britanie. „Online-ul acoperă doar o parte din client. Trebuie să fii omnichannel”, a declarat Florinel Ioan Chiş, director executiv Asociaţia Română a Magazinelor Online.

Mă bucură eforturile de omnichannel, realizate de câţiva jucători cunoscuţi, în ambele sensuri. Avem şi retaileri offline care au investit foarte mult în online şi acest lucru se vede prin traficul generat (şi nu numai), dar şi explozia altora din online în offline prin numeroasele soluţii de pick-up point-uri deschise în ultima perioadă”, a declarat Ionuţ Grossu, managing director şi cofondator Service Return.

În retenţie, totul se rezumă la încredere, respecţi promisiunea şi admiţi greşelile

Retenţia clienţilor şi realizarea conversiilor în online a fost unul dintre subiectele dezbătute în cadrul evenimentului TeCOMM eCommerce Conference&Expo. Printre motivele care îi determină pe vizitatori să devină clienţi se numără, conform lui Florin Filote (Marketplace Director, eMAG), „bucla infinită de recomandări”: „1.200.000 de produse la momentul actual. Eu cred că elementul esenţial este încrederea pe care serviciile adăugate o dau clientului. În baza lor face cumpărături şi lasă feedback pozitiv.”

Pentru a înţelege feedback-ul clienţilor este nevoie de o monitorizare constantă şi o echipă care să rezolve probleme utilizatorilor online care doresc să cumpere produsele companiei. Mitch Goldman consideră că „industria de eCommerce se raportează la nivelul de cumpărături”, iar pentru a transforma un vizitator în client, 95% contează informaţiile despre produs. Proprietarii unui magazin online trebuie să îşi cunoască clienţii, să fie sinceri cu aceştia, să aibă o consistenţă în comunicare, să fie autentici şi conectaţi emoţional cu clienţii – sunt câteva dintre concluziile sesiunii de debate pe tema „10 lucruri esenţiale pe care magazinele online le ignoră”.

Călătoria consumatorului între device-uri, preocupare constantă în eCommerce

Vânzările online prin intermediul aplicaţiilor mobile au crescut semnificativ în ultimii ani, se arată într-un studiu realizat de shopify.com la nivel global. Dintr-un total de 100% vânzări înregistrate electronic, 50,3% din comenzi sunt realizate prin intermediul unui gadget mobil de ultimă generaţie, semn că una dintre noile tendinţe în eCommerce este cea de mobile.
tecomm-1„Nu există nimic mai frustrant în eCommerce decât să dai click pe orice şi să ajungi pe un site care nu este mobile friendly”, a declarat Cătălina Ionescu (client partner eCommerce CEE la Facebook) ce a deschis cea de-a doua zi a evenimentului TeCOMM cu workshopul pe tema „How to sell more through storytelling”, vorbind despre libertatea utilizatorului de a alege între mai multe platforme.

Cu toate acestea, ratele de conversii pe mobil sunt foarte mici comparativ cu desktopul, a declarat fondatorul aplicaţiei mobile de fashion Stylect, Giacomo Summa. Cu peste 1 milion de descărcări, aplicaţia mobilă Stylect a fost desemnată de Apple ca fiind printre cele mai bune aplicaţii din 133 ţări şi printre cele mai bune aplicaţii în Italia, Germania, Austria sau Polonia în 2014. Giacomo Summa a activat în companii de renume precum Google sau Rocket Dafiti.

Timp de două zile, peste 300 de specialişti din domeniul comerţului electronic s-au reunit în cadrul evenimentului TeCOMM, dedicat 100% comerţului electronic. Sub tematica „Sell them your story!”, peste 30 de speakeri au susţinut, în cadrul celei de-a 9-a ediţii, prezentări şi workshop-uri urmate de sesiuni de dezbatere pe teme de interes precum „10 lucruri esenţiale pe care magazinele online le ignoră” sau „Sell Them Your Story!”

Prezentări legate de creşterea companiilor, inovaţia în business, aplicaţiile mobile dezvoltarea platformelor de eCommerce au fost susţinute de speakerii Ivan Imhoff (Fondator House of Kaizen), Hando Sinisalu (CEO Best Marketing International), Alexander Goesswein (Managing Director Criteo), Maarten Deboo (CEO Baldwin), Urs Eros (Manager Registry Operations InternetX), Mihai Pătraşcu (CEO&Cofounder evoMAG), Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy), Toma Matei (Head of Commercial Ve Interactive), Roxana Petre (Business Developer Manager Mastercard), Sergiu Neguţ (Dean MSRM), Lucia Ciucă (Managing Director Quantum Data Science), Victor Tighinean (General Manager KRM), Ovidiu Joiţa (Owner iAgency), Marius Costin (Coutry Manager PayU), Horia Grozea (Director Online&Mobile Payments Netopia), Marius Deak (Founder&CEO Avandor), Cătălin Popa (Azure Business Development Manager Microsoft), Radu Bălăceanu (Managing Director Foodpanda), Florin Filote (Marketplace Director eMAG), Alexandra Crăciun (Communication Consultant).

Start-up Area, secţiunea dedicată celor aflaţi la început de drum în comerţ online

14370387_1180411272049056_4028454996749399861_n
Speaker-ul internaţional Maarten Deboo (CEO Baldwin) a discutat despre cum poţi creşte rata de conversie, iar Attila Birtha (Managing Partner Proclick) a prezentat paşii necesari începerii unei afacere în online. Călin Biriş (Digital Director Loopaa Marcom) a susţinut workshopul pe tema Branding and Marketing my eCommerce business, iar Cosmin Dărăban (CEO&Co-Founder Silkweb, companie cu sediul în Baia Mare) a prezentat modul în care o companie poate să-şi formeze şi să-şi menţină relaţia cu clienţii.

TeCOMM eCommerce Conference&Expo a reunit în ultimii 5 ani în Cluj-Napoca peste 1.400 de participanţi şi a inclus peste 250 de prezentări, workshopuri şi dezbateri susţinute de peste 180 de speakeri naţionali şi internaţionali. Evenimentul este organizat de Libero Events, agenţia de evenimente şi PR, B2B şi B2C, sub semnătura căreia au loc conferinţe şi workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Fiscalitate 24.7, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar şi târguri: Touristica. Ultimele înscrieri la ediţia din această toamnă continuă pe site-ul oficial al evenimentului: www.cluj.tecomm.ro.

Share and Enjoy 

Pinterest

Ai o afacere la început de drum şi nu ştii cum s-o faci cunoscută lumii? Sau poate ai un produs sau serviciu unic, de care ţi-ai dori să ştie o lume întreagă. Sau, dimpotrivă, poate eşti mai vechi în branşă sau ai produse şi/sau servicii nu tocmai originale, dar vrei să-ţi întreci competitorii direcţi?
titlu2
Indiferent în care dintre aceste scenarii te regăseşti, publicitatea te poate ajuta să ajungi la masa bogaţilor. Totul depinde de cât de bine ştii să-ţi organizezi resursele, dar şi de creativitatea ta. Banii, în acest caz, sunt abia pe locul trei în ierarhia investiţiilor. Read More →

Share and Enjoy 

Pinterest

În calitate de partener al TeCOMM 2016, Publicom vă invită la cel mai important eveniment business al toamnei! Acesta se va desfăşura în perioada 25-26 octombrie 2016, la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca, şi face posibilă întâlnirea antreprenorilor din România cu cei mai renumiţi specialişti în marketing online! LA TeCOMM 2016 vei afla despre structura unui site profitabil, despre instrumentele de marketing şi strategiile care conduc la convertirea unui utilizator în client şi apoi în client fidel al brandului tău.TeCOMM eCommerce Conference&Expo 2016 este, aşadar, cea mai utilă conferinţă despre marketing online şi eCommerce şi implică:

  • Peste 30 de speakeri de renume mondial
  • Peste 300 de participanţi la eveniment
  • Peste 25 de prezentări, workshopuri şi dezbateri
  • Nenumărate oportunităţi de networking în cadrul expoziţiilor

Înscrierile la acest eveniment unic sunt pe ultima sută de metri, iar înregistrările se fac la următorul link: http://cluj.tecomm.ro/#register

Ai patru tipuri de activităţi din care să alegi, în funcţie de interesele tale, dar şi de nivelul profesional la care te afli — Online Shop (dacă eşti proprietarul unul magazin online), Start-up Area (dacă vrei să iniţiezi o afacere), Markday (dedicat specialiştilor şi amatorilor de marketing), Others (pentru furnizorii de servicii conexe). În funcţie de pachetul ales, vei avea parte de workshopuri şi conferinţe croite special pentru tine şi afacerea ta!

Printre speakerii care şi-au confirmat prezenţa la TeCOMM eCommerce Conference&Expo 2016 regăsim nume grele din domenii precum marketing, advertising, SEO, programare, conversie clienţi, antreprenoriat, reţele sociale, vânzări online etc.:

  • Alexander Goesswein (director general al companiei Criteo)
  • Ivan Imhoff (fondator House of Kaizen)
  • Paul Papadimitriou (fondator Intelligencr)
  • Jonathan Chippindale (director Executiv Holition)
  • Hando Sinisalu (fondator&CEO Best Marketing International)
  • Giacomo Summa (co-fondator&CEO Stylect)
  • Mitchell Goldman (head of Product&Partnerships Storegecko)
  • Cătălina Ionescu (Client Partener eCommerce Facebook)
  • Horia Grozea (director Card Payments Netopia mobilPay)
  • Cosmin Dărăban (CEO&Co-fondator Silkweb)

Înscrie-te şi tu, aici, şi dezvoltă-ţi afacerea ca un profesionist!

Tema centrală a TeCOMM din acest an este „Sell them your story” şi vine să-ţi dezvăluie poveştile de succes din spatele celor mai profitabile companii online. Mai exact, vei învăţa despre:

  • Evoluţia comerţului electronic pe mobil
  • Inovaţii din industria eCommerce
  • Marketingul de conţinut în eCommerce
  • Tehnici de brand pentru companiile mici
  • Tendinţe în Social Media
  • Tehnici testate şi verificate pentru vânzările online din domeniile B2B şi B2C
  • Branding & Strategii etc.

Spune „DA” performanţei în comerţ şi înscrie-te la TeCOMM eCommerce Conference&Expo!
Te aşteptăm, în 25 şi 26 octombrie 2016, la Cluj-Napoca!

Mai multe detalii despre eveniment găseşti pe www.cluj.tecomm.ro.

Share and Enjoy 

Pinterest

Zeci de mailuri intră zilnic în căsuţa ta poştală. Multe oferte, reclame şi mesaje de marketing care vor să te atragă în plasa vreunei companii sau campanii publicitare. Te-ai gândit vreodată de ce alegi să deschizi un anume mail şi nu altul? Totul a fost studiat şi pus pe hârtie, iar rezultatele sunt captivante!
titlu-Publicom blogIată cele mai importante 5 reguli de scriere a unui titlu care să convingă cititorul să deschidă un mail sau să urmărească un link postat pe reţelele sociale!

Read More →

Share and Enjoy 

Pinterest

Publicitatea agresivă a dus la un fenomen nedorit în domeniul advertisingului românesc. Tot mai mulţi consumatori de internet arată că ştiu despre şi folosesc instrumente de blocare a reclamelor de pe paginile pe care le urmăresc, iar în România 13,9% dintre respondenţi au deja instalat un ad-blocker. Mai rău, procentul are toate şansele să crească în următorii ani.
foto ad block1uBlock, Adblock Plus, AdFender sunt trei dintre cele mai cunoscute şi mai utilizate astfel de programe în România.

Un studiu recent, realizat de Project Agora, s-a desfăşurat pe 80 dintre site-urile cu cel mai mare trafic din România (conform SATI). Conform acestuia, majoritatea utilizatorilor de internet au o reacţie adversă faţă de anumite tipuri de reclamă online, în special din cauza caracterului agresiv al acestora.

Motivele care stau la baza deciziei de instalare de ad-blockere: Read More →

Share and Enjoy 

Pinterest

Semne bune anul are pentru publicitatea online din România. Mai multe studii naţionale şi internaţionale arată că acest domeniu de activitate se află într-o creştere vizibilă şi tendinţa se va păstra până cel puţin în 2018. Asta înseamnă că publicul din ţara noastră încă nu s-a săturat de pauzele comerciale şi gustă conţinutul publicitar plasat inteligent. Totul, pe fondul unei economii în creştere. Aşadar, sunt de aşteptat şi cheltuieli în creştere venite din partea consumatorilor, pentru cei care ştiu profita de această perioadă pentru a se promova pe internet.
publicitate online4La nivelul anului 2014, arată un studiu realizat de ROADS, valoarea pieţei de publicitate online din România a fost de 112.824.515 lei (25,4 milioane euro). Asta înseamnă o creştere cu 7% faţă de anul precedent de analiză. În ambele semestre din 2014, formatele publicitare de tip display au ramas cele mai populare segmente ale publicității online, acestea fiind urmate de content sponsorships, explică acelaşi studiu, preluat de paginademedia.ro. Read More →

Share and Enjoy 

Pinterest