calimara

DIRECT MARKETING

Direct marketingul este o formă de promovare care se adresează unui public bine definit, cu scopul de a genera un rezultat măsurabil. Resursa principală în acest caz este baza de date, iar avantajul acestui tip de publicitate este faptul că eficienţa lui este masurată 100%.
Instrumentele folosite în direct marketing:
• poşta
• e-mailul
• telefonul
• internetul

Direct mailing
Acest serviciu este unul dintre cele mai răspândite în sfera business, pentru că oferă posibilitatea de a intra în contact direct cu clienţii finali, prin intermediul unor scrisori personalizate şi optimizate pentru publicul ţintă.
Etapele principale în realizarea campaniei:
• întocmirea listelor de destinatari;
• conceperea şi realizarea mesajelor şi materialelor trimise;
• personalizarea corespondenţei;
• expedierea rapidă a corespondenţei;
• pregatire proces telemarketing;
• follow-up telefonic.

Generarea de Leaduri
Campaniile de direct marketing reprezintă cel mai bun instrument pentru generarea de leaduri în cadrul strategiilor de promovare a produselor şi serviciilor unei companii.
Răspunsurile pe care le poate genera marketingul direct în procesul de follow-up telefonic măsoară exact eficacitatea campaniei:
• câţi potenţiali clienţi au răspuns;
• câţi au primit corespondenţa trimisă;
• câţi sunt direct interesaţi de produsul/ serviciul promovat;
• sau alte informaţii ţintite în campanie.

De ce noi?
• Pentru că avem experienţă de lucru cu astfel de instrumente de marketing
• Pentru că avem baze de date complexe
• Pentru că avem personal pregătit pentru toate etapele desfăşurării unei astfel de campanii de marketing
• Pentru că derulăm campanii de marketing direct măsurabile